Biuletyn Informacji Publicznej
BIP - Gmina Sadkowice

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Połączenie z tłumaczem migowym

Przejdź do: www.gminasadkowice.pl

Treść strony

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:

  1. opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
  2. opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
  3. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów,
  4. nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
  5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
  6. nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy,
  7. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
  8. prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Wójta,
  9. nadzór nad ochroną danych osobowych zawartych w zbiorach prowadzonych przez Urząd,
  10. nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z prowadzeniem biuletynu informacji publicznej,
  11. nadzorowanie wykonywania pracy społecznie użytecznej orzekanej przez sądy,
  12. nadzorowanie i koordynowanie spraw związanych z wyborami i spisami,
  13. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu,
  14. prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy,
  15. współpraca z organizacjami pożytku publicznego,
  16. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Ciołak
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-06-21 12:01
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2011-06-21 12:06

Rejestr zmian

  • zmieniono 2011-06-21 12:06 przez Administrator Systemu

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 18151
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2019-09-06 11:35:33