Biuletyn Informacji Publicznej
BIP - Gmina Sadkowice

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Połączenie z tłumaczem migowym

Przejdź do: www.gminasadkowice.pl

Treść strony

Koordynator ds. dostępności

Komunikat

Zarządzeniem Nr 46/2020 z dnia 29 czerwca 2020 roku Wójt Gminy Sadkowice wyznaczyła Pana Krzysztofa Starczewskiego – Sekretarza Gminy Sadkowice do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w Gminie Sadkowice.

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności wynika z obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Zadania koordynatora ds. dostępności

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Gminie Sadkowice – Krzysztof Starczewski

adres do korespondencji: Urząd Gminy Sadkowice, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice

telefon: 46 815 61 91

e-mail: sekretarz@gminasadkowice.pl

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Starczewski
    data wytworzenia: 2020-09-18
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2020-09-18 15:19

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5932
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-09-29 15:04:41