Treść strony
Koordynator ds. dostępności
Komunikat
Zarządzeniem Nr 46/2020 z dnia 29 czerwca 2020 roku Wójt Gminy Sadkowice wyznaczyła Pana Krzysztofa Starczewskiego – Sekretarza Gminy Sadkowice do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w Gminie Sadkowice.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności wynika z obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Sadkowice – Krzysztof Starczewski
adres do korespondencji: Urząd Gminy Sadkowice, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice
telefon: 46 815 61 91
e-mail: sekretarz@gminasadkowice.pl
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Starczewskidata wytworzenia: 2020-09-18
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2020-09-18 15:19
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 5932
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-09-29 15:04:41